Aktuality

"Na značky, na venkov!"

Převzato z webu http://www.regionalni-znacky.cz

na_znacky_na_venkov-(6).jpgMnozí z nás při slovech „na značky“ bezděky zavzpomínají na doby, kdy byli nejméně o 25 let mladší a nacvičovali jednu ze spartakiádních sestav. V generaci dnešních třicátníků a mladších ale slovo značka vyvolává jiné pocity. Značky a značkové zboží jsou něco, čím se mnozí rádi chlubí, protože pro ně symbolizují kvalitu, úspěch a styl. Slogan „Na značky, na venkov!“ se snaží upozornit, že značky stojí za to hledat nejen v nablýskaných obchodních centrech, ale i daleko od městského ruchu.
„Na značky, na venkov!“ zároveň vyjadřuje nově navázanou spolupráci mezi Asociací regionálních značek, která zastřešuje 24 regionů s vlastními značkami pro místní výrobky a služby, a Svazem venkovské turistiky, který je nositelem projektu Prázdniny na venkově.
Na stránkách www.prazdninynavenkove.cz, které jsou klíčovou součástí projektu Prázdniny na venkově, je soustředěna nabídka přibližně šesti set podnikatelů z českého, moravského a slezského venkova. Své služby a zboží zde nabízejí drobní ubytovatelé, jezdecké stáje, farmy, řemeslníci i výrobci místních produktů a specialit. Část z nich jsou držitelé regionálních značek, kterých je v současné době už téměř osm set a jejich nabídku si můžete pro změnu prohlédnout nawww.regionalni-znacky.cz. Všechny spojuje jeden zájem – nabízet a prodávat přímo návštěvníkům venkova.
Návštěvníci hledají na venkově klid, pohodu a tradiční hodnoty, ke kterým nepochybně patří i kvalitní potraviny a rukodělné výrobky. Pokud místa s takovouto nabídkou snadno najdou, rádi zde utratí své peníze. Výrobci regionálních produktů a poskytovatelé služeb ve venkovském cestovním ruchu si vzájemně nekonkurují. Naopak si pomáhají tím, že zvyšují přitažlivost určité oblasti pro návštěvníky. Vzájemná spolupráce se proto přímo nabízí. Může mít řadu zajímavých podob.
Jednu z nich jsme se rozhodli ve větší míře vyzkoušet v letošním roce. Zatím prozradíme jen tolik, že je to hra a skrývá se pod názvem questing, česky hledačka. Kdo by se chtěl dozvědět více o questingu a hledačkách, najde potřebné informace na stránkách www.questing.cz, které spravuje Actaea, Nadace Partnerství a LabyrintPro. Smyslem hledaček je nabídnout návštěvníkům a jejich dětem zajímavou aktivitu a přivést je nenásilnou formou na místa, která stojí za návštěvu. A to může být stánek veletrhu, jak se přesvědčili návštěvníci letošního Regiontouru, ale také zajímavá domácí dílna či farma.
Sledujte weby www.prazdninynavenkove.cz a www.regionalni-znacky.cz a dozvíte se víc!
Kontakty:
Kateřina Čadilová, národní koordinátorka Asociace regionálních značek, tel. 724 863 604, cadilova@arz.cz
Ing. Zdenka Nosková, manažerka projektu Prázdniny na venkově, tel. 777 191 323, noskova@dobryduvod.cz

Fotogalerie
  • na_znacky_na_venkov-(6).jpg

    0 1

  • 30.10.2014
    Vyšla kniha Questing

    Nová kniha o questingu

     
    13.9.2014
    Tvorba questu v Karlovicích

    PO STAVBÁCH STOJÍCÍCH I ZBOŘENÝCH ZA KARLOVICKÝMI KOŘENY

     
    Všechny aktuality
  • prosinec 2019
    poútstčtsone
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31
    1
    2
    3
    4
    5
    Všechny akce
  • Actaea ― společnost pro přírodu a krajinu

    Zabýváme se udržitelným rozvojem na místní a regionální úrovni, informujeme veřejnost a prodíme osvětu v oblasti udržitelného rozvoje, ochrany přírodního a kulturního dědictví, ochrany krajiny a životního prostředí a zabýváme se environmentální výchovou, vzdělávánm a osvětou.

  • Pomáháme lidem, aby chránili a zlepšovali svoje životní prostředí.

    Jsme nejvýznamnější českou nadací podporující projekty udržitelného rozvoje.